maandag 21 november 2011

Meneer de uil


 De gratis patroontjes elders op de site, zijn ook patroontjes die ik allemaal graag zelf een keer wil uitproberen. Dus dan begin je gewoon voor aan: de uil.
De ogen en neus heb ik er met de hand op gezet, het is allemaal zo klein en ook nog eens van vilt.
De vleugels heb ik met de naaimachine gedaan, net zoals het in elkaar zetten van de voor en achterkant.
Achteraf gezien heb ik toch wel wat puntjes voor aanpassingen (ogen en vleugels te groot voor het lijfje. Ik zou een volgende keer het lijfje een stuk groter knippen, dan worden de oren ook niet van die kleine puntjes), maar voor een eerste even-in-een-uurtje-niks-doen exemplaar is hij best schattig geworden

 
ben ik ook schattig?


"Maar mama, het is geen échte meneer de uil....... Hij heeft geen krant!"
U roept, wij draaien:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...