maandag 28 november 2011

Ik haak!!!!!!!



Jaaaaaaaren heb ik het geprobeerd! Nou ja, regelmatig weer eens een bolletje wol en een haaknaald gepakt, een poging gedaan, om het vervolgens volledig gefrustreerd weer in de la te mieteren.
Naar aanleiding van dit onderwerp, op het oh zo verslavende sancho forum, wilde ik het tóch weer eens proberen. Hup naar de website van drops gegaan, om vervolgens dit filmpje er bij te pakken en bezig gegaan.

En verhip...... Er komt iets uit dat ook nog een beetje lijkt op dat uit de video!
Ja oke, met foutjes en de 'lossen' zijn 'te strak' opgezet, maar toch, het begin is er: ik kan haken!


Oh ja, nu niet vragen hoe dit met lossen, vasten en stokjes en zo zit, daar snap ik nog steeds niks van haha. Ik doe gewoon wat ze op het filmpje doen.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...