zaterdag 10 december 2011

een gehaakt hoedje

Bij de zeeman kocht ik afgelopen zomer het boekje 'breipatronen voor kinderen'.
Slecht eu 1,79 en een hoop standaard patronen, hartstikke leuk.
Hier staat ook een haakpatroon voor een meisjes hoedje in, te haken met naald 3.5, voor meisjes van 3 tot 5 jaar.
Aangezien ik gisteren bij mijn moeder niks om handen had, heb ik daar eens in de wolmand geneusd en ben ik met eenr estje blauw en wit en een haaknaald 4 bezig gegaan.
Vanochtend was ik op de helft van het hoed gedeelte zonder rand. ik voelde al nattigheid, dus toch maar eens gepast bij onze anderhalf jaar oude dochter.
Véél te klein. Dus de hoogte en de breedte van de hoedrand maar wat aangepast en nu gaat de pop door het leven met een vrolijk nieuw gehaakt hoedje.
De grotere versie moet dus nog volgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...