zaterdag 30 juli 2011

De buit van vandaag!

 Vandaag hadden mijn 'mam' en ik zin in een gezellig dagje éven zonder mijn 3 hele lieve schattige, maar toch oh zo drukke en soms hangerige van de 'ik krijg tanden periode' en de 'we hebben vakantie en hele dagen met z'n twee is voor de beste broertjes soms teveel weken' kindertjes. Wat gingen we doen? Eh, geen idee, als er maar winkeltjes aan te pas komen! Waar? Jeetje wat een moeilijke vragen. Ehm, waar zit er een stoffenwinkel waar we nog nooit geweest zijn? Winschoten (of all places haha). Bij http://www.fairliving.nl/

En wat voor een stoffenwinkeltje! Super! Je wordt er vriendelijk ontvangen door een lieve dame die honderd uit staat te kletsen met, ik denk, een goede vriendin en de dame haar gezellige en charmante zoon. Het winkeltje is van voor naar achter helemaal gevuld met allerhande stoffen. Ook hebben ze een geweldig stukje met fairtrade en eko stoffen en afrikaanse lappen. Gewèèèèèèldig! Ik wist niet waar ik eerst en laatst moest kijken. En allemaal voor prijzen waar je niet eens stijl van achterover slaat. Tuurlijk, het is geen spotprijs, maar dat kun je bij dat soort mooie stoffen ook niet verwachten.

Ik ben uiteindelijk de deur uitgelopen met een schattige blauwe flanel voor 2 pyamas voor de jongens, een schitterende, ik meen, afrikaans lapje. Ik denk voor een tuniekje of blousje voor Lise. Een rits voor de nog te maken winterjas voor sven en een ottobre die ik nog niet had. uiteindelijke schade: 27 euro. Ik kon er mee leven. En helemaal blij zit ik nu te bedenken wat ik er allemaal van ga maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...