vrijdag 24 juni 2011

40 meter vlaggenlijn

Dochterlief wordt 29 juni 1 jaar en aangezien ik toch erg flauw was van de papieren slingers die steeds weer gekreukt en gescheurd raken omdat ze niet goed opgeborgen worden, wilde ik nu een stoffen vlaggenlijn maken.

Zo gezegd, zo gedaan!...... althans, dat dacht ik....
wat een werk is daar nog in gaan zitten. In mijn overenthousiaste bui had ik zoveel vlaggetjes geknipt dat ik 40 meter vlaggenlijn (geschat) kon maken. alles aan elkaar gestikt, keren, strijken en biaisband er aan. ik ben geloof ik 4 keer op pad geweest voor biaisband, omdat ik elke keer toch weer te kort kwam.

maar goed, hij is eindelijk af! komende week gaan ze de lucht in, dus dan zal ik nog eens een foto maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...